Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

God kväll...

Av ina - 12 juni 2012 21:57

God kväll på er , äntligen är barnen i säng och jag får en stund för mej själv ,jag och min kopp te   har ena ögat riktat mot tvn hmm hur det nu går till ?  tittar på konserten för engelska Drottningens firande av 60 år på tronen ,herregud vilken munter kvinna ,drar inte på munnen i onödan hon! Prins Charles försökte sej på lite roliga skämt där i talet till sin som han sa mummy men det gick inte hem det heller, ha vilken tur vi har som har just vårat kunga hus och våran Drottning Silvia !

Lite svammel där ......Annars har dagen inte gjort några oväntade händelser ,kört det vanliga racet med tvätt mat städ storhandling bullbak frisörbesök badning av barn ja hinner man mera på en dag? Imorgon är det Onsdag iallafall och barnen räknar ner ....idag kom sommaren på om säkert tillfälligt besök men härligt med sol ,den måste verkligen komma nu det är ju för sjutton inte länge tills det vänder och blir mörkare på kvällarna igen !


Nu ska jag njuta vidare av tystnaden


Ina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards