Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Så packar vi ner badkläder

Av ina - 25 juni 2012 16:29

Så packar vi ner badkläder ,fika i fikakorgen och på med sololja och solhatt!  NÄ det gör vi ju INTE ....vädergudarna vad har vi gjort för att förtjäna detta väder egentligen ?Andra vecka på sommarlovet och vädret är hopplöst,hade ju tur på Midsommarafton iallafall då regnet kom precis efter det att vi dukat av efter maten ute och gått in på altan men idag är det ju bedrövligt ...vad ska man hitta på ...stackars barn och stackars mamma ,lovade filmkväll snart med ostbågar och popcorn då pappan i huset är på jobbet ikväll,lite tända ljus och det blir likt en ruggig höstkväll...blir man inte lite depp så säg VI BEHÖVER SOOOLEN hör ni det ni där uppe !



I am singing in the rain blä


Ina



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards