Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Mobil Bloggar från soffan

Av ina - 25 juni 2012 22:50

Så ligger man här på soffan med en febrig saga :( fick ju sin andra vaccination idag,1 spruta i varje ben,fick i henne lite gröt för en stund sen och får hoppas att hon sover ett par timmar nu,stängde på en film just för att fördriva tiden Simon och ekarna heter den,läste boken för många år sen se om den kan hålla mej vaken ,gillar inte och sova när hon är sjuk ,hon är rätt förkyld och rosslig i halsen oxå vilket gör att hon kräks och sätter i halsen ,J kommer ju alldeles snart och han brukar sitta uppe ett tag innan han går och lägger sej ,då kan jag sova ett tag.ina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards