Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Godmorgon Tisdag

Av ina - 26 juni 2012 08:00

Blev en lugn natt trots Sagas feber ,sov större delen av natten med en liten stunds avbrott för mat :) skönt det,Hon sover fortfarande och det verkar som att febren är borta ,hon känns inte varm iallafall.ville är den som är piggast i dag tydligen ,har suttit vid datorn ett tag och spelat ,ska gå ut till han och snabba på han lite,ska ju iväg till kollot om 1timma,igår när det spöregnade hela dagen så var de inne på Fabriken ,ja ett aktivitets hus för er som inte vet vad Fabriken är ,men i dag är det än sålänge bara grått och mulet ute så bussen kanske kör ut dem på landet :) ska packa ner lite korv i väskan han kan grilla ,badkläder vet i sjutton om han behöver?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards