Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Fredag tjooho

Av ina - 29 juni 2012 14:30

Fredag tjohoo men vadå J har gått på övertid och väntas väl hem sådär kvart över elva ikväll,likaså imorgon då han stiicker kl 06.00 och kommer hem framemot eftermiddagen ,blir mamma barn fredagsmys ikväll då! Annars så häller förkylningen mej i ett järngrepp ,ett under att jag orkar ta hand om allt här hemma när jag väl egentligen kanske gjort rätt i att ligga till sängs ,det är väl då det går som snabbat att bli frisk ! Men det funkar ju inte att göra heller ,det är bara att bita ihop,tur man är mammaledig och att det är sommarlov så man inte har press på sej med saker som ska göras. Nu ska jag bläddra igenom höstkatalogerna som låg i brevlådan idag ,känns ju verkligen som att sommaren snart e över.....om det ska fortsätta så här ,idag är det visserligen fint men blåsten tar ju bort värmen suck vad väder beroende man är egentligen,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards